ابزار منو ثابت

ساحل

چقدر از ساحل چشمات دورم، دلم آشوبه و دستام سرده

شب زیبایی دریا میشه، اگه عشقم به دلت برگرده

تا به دستای تو عادت کردم، تو رو غصه ها ازم دزدیدن

خیلی طوفانیه دریا امشب، مگه موجا تو رو با کی دیدن

من ازت دورم و حالم خوش نیست، بی هوا تا ته دریا میرم

بهتره به فکر من باشی که، دارم از ندیدنت می میرم

تو که پشت منو خالی کردی، تو یه لحظه از نفس افتادم

خوش به حالت که هنوزم خوبی، من که زندگیمو از دست دادم

خوش به حالت که دلت اینجا نیست، خوش به حالت که خوشی با اون و

مثل من دوره نکردی هر شب، خاطرات لب دریامونو

تا به دستای تو عادت کردم، تو رو غصه ها ازم دزدیدن

خیلی طوفانیه دریا امشب، مگه موجا تو رو با کی دیدن

من ازت دورم و حالم خوش نیست، بی هوا تا ته دریا میرم

بهتره به فکر من باشی که، دارم از ندیدنت می میرم

 

علیرضا طلیسچی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 28 شهريور 1394برچسب:,

] [ 10:31 ] [ دلشوره ]

[ ]