ابزار منو ثابت

قهوه

دلم قهوه میخواد همین حالا با تو

مثه قهوه آروم بنوشم صداتو

یه نور ملایم یه آهنگ اروم

به تو خیره با شم با چشمای

نگات حال منو خوب می کنه 

خوب بلده ببین فال من از چشمای تو خوب اومده

دلم خیلی داره از دیدنت ذوق می کنه

تو هم داره دلت به سمت من سوق میکنه

همین حالا میخوام به تو خیره باشم

اونی که برای تو می میره باشم

فضا نیمه تاریک دوتا شمع روشن

تو یک گوشه ی دنج که تو باشی و من

نگات حال منو خوب می کنه

خوب بلده ببین فال من از چشمای تو خوب اومده

دلم خیلی داره از دیدنت ذوق می کنه

تو هم داره دلت به سمت من سوق میکنه

 

بنیامین بهادری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 23 اسفند 1394برچسب:,

] [ 20:41 ] [ دلشوره ]

[ ]