ابزار منو ثابت

پسر

سلام و صد سلام  ، کاربران محترم و گرامی ، باز هم سلام  

 

پسر کو ندارد نشان از پدر ، تو بیگانه خوانش  نخوانش پسر 

 

قصد و غرض از این پست ، محضر مبارک تمامی بازدید کنندگان محترم و معظم اعلام میکنم تا مدتی نامحدود اینجانب  بجای پدرم مدیریت وبلاگ را راهبری خواهم نمود ، امیدوارم کمی و کاستی آن را به بزرگواری و بلندی خود ببخشائید .

باز هم همان عنوان پایانی دلشوره .

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

sona
ساعت17:11---21 بهمن 1392
دل آدما مثل یه جزیره ی دور افتاده میمونه
اینکه کی واسه اولین بار پا به جزیره میذاره
مهم نیست، مهم اون کسی که هیچ وقت جزیره رو ترک نمیکنه.


دلگشا
ساعت9:01---20 بهمن 1392
چقدرسرده نگاه من به این روزای تکراری!

عذابم میده هرلحظه همین امروز اجباری!

تمام هفته تنهایی٬غریبی٬ بغض٬ بی تابی!

شبا از وحشت کابوس٬دمادم درد بی خوابی!

تمام هفته غمگینم ٬تمام هفته دلتنگم!

توی ذهن پریشونم مرتب باتو میجنگم!

چقدر سرده نگاه من به این فردای افسرده!

عذابم میده هرلحظه همین امروز دلمرده!

من از فردا گریزونم٬ پراز کابوس دیروزه!

تمام هفته های من فقط تکرار امروزه..!!


کتایون
ساعت8:33---20 بهمن 1392
سلام پسر دلشوره
پس چرا پست نمیذاری؟؟؟
ن تو هستی ن دلشوره
ی خبری چیزی بده نگرانیممممممممممممممم


دلگشا
ساعت16:13---15 بهمن 1392
دلتــنگ کــه شــدی رفــــیـــــق
پیـــش مــــن بیــــا
کمــی غــــصه هــسـت...
بــا هــم مــیخوریـــم !!!


کتایون
ساعت7:56---14 بهمن 1392
سلام پسر دلشوره
چرا پس مطلب نمیذاری؟؟؟


کتایون
ساعت10:32---13 بهمن 1392

يه دي ماهي عاشق اينه كه يه نفر دوستش داشته باشه...
و اينقدر باهاش خاكي باشه...
كه بتونه همه چي رو باهاش در ميون بزاره...


★★★


''متولدین دی‌ تنها کسانی هستن که تو سردترین ماه سال، گرم‌ترین قلبها رو به خودشون اختصاص دادن''


★★★


یه دي ماهي خيلي مهربونه ...

تعريف الكي نیست

ولي حتي اگه با كسي هم بد باشه

انقد قلبش پاكه كه بازم نگرانش ميشه
كم به دل ميگيريه

زود ميبخشه و دوست داره

بقيه هم حواسشون بهش باشه ...

★★★


عصــن دی ماهــی که زود وابسته نشه دیر هم دل بکــنه دی ماهــی نیس


★★★


ﺍﺯ یک دی ماهی ﻋﺎﻃﻔﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﺘﺮﺳﯿﺪ، ﺁﻧﻬﺎ ﻗﺎﺩﺭﻧﺪ یک ﻣﺮﺗﺒﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﮔﺮﯾﻪ
ﻧﮑﻨﻨﺪ، ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻭ ﻧﺎﮔﻬﺎﻥ ﺷﺨﺼﯿﺘﯽ ﺧﻄﺮﻧﺎﮎ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﻨﺪ

★★★


يه دي ماهي هميشه دوست داره ديگران رو خوشحال نگه داره،

حتي وقتي خودش در بدترين شرايط قرار داره...


★★★


يه دي ماهي هيچوقت ناراحت نميشه...همه چيز رو تو خودش ميريزه و به چهره نمياره...

يه دي ماهي خيلي باجنبه هست...حتي اگه يه شوخي بد هم باهاش بكني به روش نمياره....چون

ميترسه تو ناراحت بشي از دستش...


تقدیم به همه ی دی ماهی ها


ريحانه
ساعت10:14---13 بهمن 1392
سلام چرا آپ نميكني؟؟

دلگشا
ساعت18:21---11 بهمن 1392
تو مقصری اگر من دیگر"من سابق" نیستم
پس من را به "من"نبودن محکوم نکن
من همانم"همان مهربون و صبور و پر از محبت..
یادت نمی آید؟؟؟
من همانم حتی اگر این روزهابوی بی تفافتی بدهم..


ريحانه
ساعت10:37---9 بهمن 1392
راستي داداش كوشولو مدرسه نرفتي؟؟؟

ريحانه
ساعت10:30---9 بهمن 1392
سلام داداش كوشولو خوبي؟؟.باباچرا نيس؟؟؟.بهم سربزنيا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:,

] [ 9:36 ] [ دلشوره ]

[ ]