ابزار منو ثابت

رفته

ای که رفته با خود، دلی شکسته بردی

این چنین به طوفان تن مرا سپردی

ای که مهر باطل زدی به دفتر من

بعد تو نیامد چه ها که بر سر من !

بعد تو نیامد چها که بر سر من..

ای خدای عالم چگونه باورم شد

آنکه روزگاری پناه و یاورم شد

سایه اش نماند همیشه بر سر من

زیر لب بخندد به مرگ و پر پر من

زیر لب بخندد به مرگ و پرپر من

رفتی و ندیدی که بی تو شکسته بال و خسته ام

رفتی و ندیدی که بی تو چگونه پر شکسته ام

رفتی و نهادی چه آسان دل مرا به زیر پا

رفتی و خیالت زمانی نمیکند مرا رها

ای به دل آشنا، تا که هستم بیا

وای من اگر نیایی، وای من اگر نیایی

 

علی زند وکیلی 

 

 



نظرات شما عزیزان:

دريا
ساعت19:33---4 تير 1393
وبت خيلى باحاله به وب منم سر بزن

مریم
ساعت23:53---30 فروردين 1393
ما به تنهائی ِ مدرنی مبتلا هستیم
حتی این شهر
با همه ی شلوغی اش
خیلی شب ها
در کوچه ای تاریک
آرام
گریه میکند !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:,

] [ 21:41 ] [ دلشوره ]

[ ]