ابزار منو ثابت

بارون

 

ببار ای بارون ببار، با دلم گریه کن خون ببار

در شبهای تیره چون زلف یار، بهر لیلی چو مجنون ببار، ای بارون

دلا خون شو خون ببار، بر کوه و دشت و هامون ببار

دلا خون شو خون ببار، بر کوه و دشت و هامون ببار

به سرخی لبهای سرخ یار، به یاد عاشقای این دیار

به کام عاشقای بی مزار، ای بارون

ببار ای بارون ببار، با دلم گریه کن خون ببار

در شبهای تیره چون زلف یار، بهر لیلی چو مجنون ببار، ای بارون

ببار ای ابر بهار، با دلم به هوای زلف یار

داد و بیداد از این روزگار، ماه رو دادن به شبهای تار، ای بارون

ببار ای بارون ببار، با دلم گریه کن خون ببار

در شبهای تیره چون زلف یار، بهر لیلی چو مجنون ببار، ای بارون

دلا خون شو خون ببار، بر کوه و دشت و هامون ببار

دلا خون شو خون ببار، بر کوه و دشت و هامون ببار

به سرخی لبهای سرخ یار، به یاد عاشقای این دیار

به یاد عاشقای این دیار، به کام عاشقای بی مزار، ای بارون

 ببار ای بارون ببار، با دلم گریه کن خون ببار

در شبهای تیره چون زلف یار، بهر لیلی چو مجنون ببار، ای بارون

با دلم گریه کن خون ببار، در شبهای تیره چون زلف یار

بهر لیلی چو مجنون ببار، ای بارون

 

محمدرضا شجریان

 

 



نظرات شما عزیزان:

رهاکلهر
ساعت23:03---1 خرداد 1393
خیلیییییییییییییی قشنگه.من عاشق آهنگشم وصدای زیبای استادشجریان...وب زیبایی داری...
پاسخ: متشکرم رها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 1 خرداد 1393برچسب:,

] [ 22:39 ] [ دلشوره ]

[ ]