ابزار منو ثابت

تماس

سلام دوستان

امروز اومدم از تمام کسانی تا بحال محبت کرده و با پیام یا تماس تلفنی به من دلگرمی دادن تشکر کنم ، امیدوارم این دوستان هم تو کارشون موفق و پایدار باشند ، همونطور که از وبلاگ مشخصه مطالب مندرج در پست های مختلف ، بطور کل در ارتباط با شعر و رباعیست و تمام نوشته ها  ذائده تخیلات و برداشتهای روزانه از زندگی و فعالیت های خودمه ، شعرهای گفته شده ، تنظیمات شعر برای خواندن ترانه ، آماده کردن سفارش برای سایرین ، همه و همه ،  امیدوارم اگر خدائی ناکرده مطلبی درج میشه که به قشر خاصی از جامعه برمیگرده به هیچکس برنخوره ، زیرا تمامی مطالب بدون هرگونه غرض ورزی و جانبداری از سیستم یا شخص خاصی نوشته و در پست گذارده میشود  ، بحرحال متشکرم . دلشوره 



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت2:12---21 ارديبهشت 1392
سلام وب خوبی داری.امیدوارم موفق باشی یادت نره بهم سربزنی خواستی بلینک خبرشم بده.

اکرم
ساعت15:21---16 ارديبهشت 1392
سلام جناب اسلامی

بنده هم از شما تشکر میکنم متن ستاره رو دریافت کردم .اکرم


پاسخ:سلام ، بعد از ساخت ملودی و قبل از ارائه به شخص بعدی حتما" بنده ملودی شما رو گوش بدم .دلشوره


اکرامی
ساعت15:18---16 ارديبهشت 1392
سلام

از اینکه متن بنده رو تنظیم و ارسال نمودید متشکرم ، امیدوارم بتونم کمکی بکنم . اکرامی
پاسخ:خواهش میکنم ، قابلی نداشت ، منتظر کارهای بعدیت هستم . دلشوره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 15:5 ] [ دلشوره ]

[ ]