ابزار منو ثابت

لالائی

لالا لالا لالایی ، لالا لالا لالایی

لالایی، لالایی, لالایی

ببار ای نم نم باران

ببار ای نم نم باران

زمین خشک را تر کن

سرود زندگی سر کن

دلم تنگه، دلم تنگه

سرود زندگی سر کن،

دلم تنگه، دلم تنگه

بخواب، بخواب ای دختر نازم

به روی سینه ی بازم

که همچون سینه ی سازم

همش تنگه، همش سنگه

که همچون سینه ی سازم

همش تنگه، همش سنگه

لالا لالا لالایی، لالا لالا لالایی

لالایی، لالایی، لالایی

لالایی کن مرغک من دنیا فسانه ست

لالایی کن مرغک من دنیا فسانه ست

هر ناله ی شبگیر این گیتار محزون

اشک هزاران مرغک بی آشیانه ست

هر ناله ی شبگیر این گیتار محزون

اشک هزاران مرغک بی آشیانه ست

ببار ای نم نم باران، ببار ای نم نم باران

زمین خشک را تر کن

سرود زندگی سر کن

دلم تنگه، دلم تنگه

سرود زندگی سر کن

دلم تنگه، دلم تنگه

لالا لالا لالایی، لالا لالا لالایی

لالایی، لالایی، لالایی، لالایی 

 

 

ویگن دوردیان 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت23:23---8 مهر 1393
برگ های پاییزی سرشار از شعور درخت اند و خاطرات سه فصل را بر دوش می کشند

آرام قدم بگذار بر چهره ی تکیده ی آن ها

این برگها حُرمت دارند...

درد پاییز، درد " دانستن " است..


رومینا
ساعت16:52---4 مهر 1393
لالا لا بخواب عشقم

garibe
ساعت8:26---1 مهر 1393
salam v arze adab paezetan sarasar salamati v behrozi

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 29 شهريور 1393برچسب:,

] [ 13:53 ] [ دلشوره ]

[ ]