ابزار منو ثابت

حساب

سلام 

خوب این هم یه متن ساده برای کسانی دوست دارند شعر رپ  بخونند .

 

کورس 1

اگه تو مفاصا حساب داری ؟

توئیکه حساب داری ؟

با چه کسی حرف حساب داری ؟

فکر کنم یه آدم ناحساب داری .

اگه تو منصب بی حساب داری ،

پس چرا بی حساب اینجا و اونجا کار بی حساب داری ؟

پس چرا بی حساب اینجا و اونجا کار بی حساب داری ؟

ورس 1

من میخوام برم به میدون تره ، بار

با یه وانت پر ، بار

که داره اضافه ، بار

کرایه حمل ، بار

هر ، بار

پر ، بار

میشه مصیبت ، بار

با پولی که مشقت  ، بار

از یه راه دردسر ، بار

زیان ، بار

اندوه ، بار

خرج میشه عین رگ ، بار

از من غم ، بار

با یه قبض انبار

حالا که نیست پولی که بدم انبار

باید خودمو بکنم استتار

از دست طلبکار

ولی طرف با یک عدد جار

وسط اون اشجار

میزنه یه انفجار

تا من با ترس و لرزو بشم با اون کلنجار

اوضاع درجا میشه ناهنجار

 کورس 2

تو مفاصا حساب داری ؟

توئیکه حساب داری ؟

با چه کسی حرف حساب داری ؟

فکر کنم یه آدم ناحساب داری .

اگه تو منصب بی حساب داری ،

پس چرا بی حساب اینجا و اونجا کار بی حساب داری ؟

پس چرا بی حساب اینجا و اونجا کار بی حساب داری ؟

 ورس 2

من با یه کوله بار از بدهی

با اصالت رفتارو

با کمک یه پرستارو

با یه دستارو

یک زیان تلنبارو

وضعیت اسفبارو

چشمانی اشکبارو

خواستار ویراستار اخبارو

یواشکی رهسپار راه فرارستان و

به دیار غمستان و

تا دیگه تموم بشه این داستان و

اما نمیشه تموم این داستان .

کورس 3

اگه تو مفاصا حساب داری ؟

توئیکه حساب داری ؟

با چه کسی حرف حساب داری ؟

فکر کنم یه آدم ناحساب داری .

اگه تو منصب بی حساب داری ،

پس چرا بی حساب اینجا و اونجا کار بی حساب داری ؟

پس چرا بی حساب اینجا و اونجا کار بی حساب داری ؟

 ورس 3

اما نمیشه تموم این داستان .

اما نمیشه تموم این داستان .

اما نمیشه تموم این داستان .

اما نمیشه تموم این داستان .

اما نمیشه تموم این داستان .

  هرگونه برداشت غیر مجاز از این شعر پیگرد قانونی در پی خواهد داشت . دلشوره



نظرات شما عزیزان:

gilda
ساعت12:49---4 شهريور 1392
montazeretam

امیرحسین معصومخانی
ساعت13:04---10 مرداد 1392
از وبلاگت دیدن کردم خوشحال میشم تو هم به وبلاگم سربزنی و نظر بدی

محمدرضا
ساعت16:10---2 مرداد 1392
سلام به به وبلاگت حرف نداره افرین میشه به به وبلاگ من هم سربزنید خوشحال میشم ونظر دهید -

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 29 تير 1392برچسب:,

] [ 11:56 ] [ دلشوره ]

[ ]