ابزار منو ثابت

همیشه

دل به عشق دادن  / نیست کار من همیشه

عشق و عاشقی حرف نیست / زندگی اینه همیشه

تو قصه هام تو رو دارم / تو خوابمی همیشه

حالا که من تو رو دارم / یک شیدا هست همیشه

 

دل به عشقت دادم / بهت وفا دارم همیشه

حالا که دل بهت دادم / بمون پیشم برای همیشه

ولی تو رفتی و رفتی و رفتی / از پیشم برای همیشه

حالا من موندم و موندم و موندم / با کوهی از خاطراتت برای همیشه

 

این رو یادت باشه / عشقت میمونه تو قلب من همیشه

تا ابد تو قلب من / تو میمونی همیشه

من دوست داشتم / تو لحظه های عاشقیمون همیشه

ولی بیم از جدائیمون / شد باعث جدائیمون همیشه

 

ولی تو رفتی و رفتی و رفتی / از پیشم برای همیشه

حالا من موندم و موندم و موندم / با کوهی از خاطراتت برای همیشه

من دوست داشتم / تو لحظه های عاشقیمون همیشه

ولی بیم از جدائیمون / شد باعث جدائیمون همیشه

ولی تو رفتی و رفتی و رفتی / از پیشم برای همیشه

حالا من موندم و موندم و موندم / با کوهی از خاطراتت برای همیشه

من دوست داشتم / تو لحظه های عاشقیمون همیشه

ولی بیم از جدائیمون / شد باعث جدائیمون همیشه

 

 هرگونه برداشت غیر مجاز از متن فوق پیگرد قانونی در پی خواهد داشت

 



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت12:50---4 شهريور 1392
سلام.این شعرتون خیلی قشنگ بود.هر چند که همه شعر هاتون کلی حرف برای گفتن دارن.

shahram
ساعت19:49---31 مرداد 1392
عالییییییییی خواستی لینک کن بهم خبر بده لینکت کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:,

] [ 12:38 ] [ دلشوره ]

[ ]