ابزار منو ثابت

وصیت

شب پیش به همسرم آدرسی دادم و گفتم لطف کن پس از مرگم به ورقه اول کتابی مراجعه و قبل از بخاک سپاریم ان را برای همه بخوان ، نوشته محشری نبود فقط نوشتم (( خدایا از گناهانم در گذر و به اهلم ، عافیت عطا کن )) امضا کردم  تاریخ ولادت زدم و جای تاریخ وفات را خالی گذاشتم ، دور نیست ، نزدیک است که آن محل نیز پر شود ، خواستم عینا" اسکن شده روی سنگ قبرم حک شود حالا هر سنگی بود حتی سنگ کف رودخانه ، نوشتم اگر شد در جوار پدرم در امام زاده محمد کرج دفن شوم ، اگر نشد بهشت سکینه کرج ، من همیشه از اتوبان تهران قزوین که میگذشتم به دامنه کوه به گورستان بهشت سکینه نگاه میکردم ولی آنجا را قبرستان نمیدیدم ، جای سرسبزی نبود ولی الان بهتر شده ، نمیدونم شاید درختهای اونجا هم میدونن که من از درخت و جای سرسبز خوشم میاد ، الله و اعلم . دلشوره

 


نظرات شما عزیزان:

مهدی جمشیدی
ساعت17:33---19 شهريور 1392
دایی جان انشاالاه 120 سال سالمو سرزنده کنار ما باشی

gilda
ساعت12:48---4 شهريور 1392
raste man axamo avaz kardam ye axe dokhtare has ba cheshmaye sabz

hadiis
ساعت13:34---1 شهريور 1392
in che harfaie ke mizanid aslan az in harfa khosham nemiad adam harja ghesmatesh bashe hamoonja mikhabe

واژه
ساعت0:00---1 شهريور 1392
انشاالله بعداز120سال عمرطبیعی
من وصیت کردم توامامزاده طاهردفنم کنن واگه جانداشت بندازن جلوسگها تالااقل اوناسیربشن
بایدسرفرصت بشینم ووبلاگتوبخونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:,

] [ 2:11 ] [ دلشوره ]

[ ]