ابزار منو ثابت

پدر

بخشی از ترانه جدید پدر

  هر روز صبح که از خواب پا میشم

پدرم از بالای هفت آسمون

از توی باغ بهشت

با یه بقچه چهارخونه از کوله بار تجربه

راه و رسم زندگی رو دستی دستی تحویلم میده

حالا که من تو قصه هام تنهای تنها تو رو دارم

حالا که من تنهای تنها تو رو تو قصه هام دارم

حالا که من تو غصه هام تنهای تنها تو رو دارم

حالا که من تنهای تنها تو رو توغصه هام دارم

حالا که من تو وجودم با نبودنت گرفتارم

حالا که من با غم بی پدری دستمو تو دستات میذارم

............................................

هر گونه برداشت غیر مجاز از متن ترانه فوق پیگرد قانونی در بر خواهد داشت . دلشوره

 


نظرات شما عزیزان:

remisa
ساعت21:05---13 شهريور 1392
dayiiiiiiiiiiiiiiiiii joooooooooooooooooonnnnnnn kole safhat ro kopi kardam

hadiis
ساعت19:06---1 شهريور 1392
are sanaz joon manam midoonam chi migiii alanam ke ino khoondam kheyli narahat shodam

Aram
ساعت1:47---1 شهريور 1392
سلام نظرت چیه همو لینک کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟

سجاده ها
ساعت18:44---31 مرداد 1392
سلام آقا امیر، نوشته هات قشنگه استفاده کردم.
موفق باشی بازم بهت سر می زنم خواستی تبادل لینک کنیم تو وبم کامنت بذار ممنون


bahar
ساعت18:00---31 مرداد 1392
سلام دلشوره. وب زیبایی داری . لینک شدی با افتخار
پاسخ: سلام متشکرم بهار


نسترن
ساعت21:15---26 مرداد 1392
وبلاگ زیبائی دارید ، قصد تبلیغ ندارم چون وبلاگ ندارم ولی وبگردی رو دوست دارم ، محتوی خوب اشعار و ترانه هائیکه میتونه به خوب بودن وبلاگ کمک کنه ، واقعا" این احساس از کجا سرچشمه میگیره ؟ دل پر دردی دارید ، بعضی وقتها خالی کردن غم دل خوبه و آدمها رو به یه احساس خوب میرسونه ، موفق باشید .

ساناز
ساعت21:12---26 مرداد 1392
سلام ، غم بی پدری درد گرانی است ، این غم رو فقط یتیم میداند و بس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 مرداد 1392برچسب:,

] [ 9:34 ] [ دلشوره ]

[ ]