ابزار منو ثابت

ترانه

سلام دوستان ، ترانه جدیدی که دارم مینویسم راجع به بارونه ، یه جاهائیش گیر دارم ، اگه کسی هست که میتونه احساسات خودش رو در باب باران نوشته و برام کامنت بزاره ممنون میشم ، شاید مطلبش مورد بهره برداری قرار بگیره که منبع برداشت حتما" ذکر خواهد شد ، متشکرم . دلشوره

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت12:14---9 آذر 1392




آدم است دیگر!





گاهی دل‌ش هوای باران می‌کند،







غافل از آن ‌که ساعت‌هاست دارد زیر باران قدم می‌زند...





رضا کاظمی
پاسخ: متشکرم . دلشوره


پریسا
ساعت12:13---9 آذر 1392
سراپا خیس



از عشق و باران ؛





در پاسخ شان چه خواهی گفت؟



اگر بپرسند :



آستینت را کدامیک تر کرده است ؟!







« عباس صفاری »


پاسخ: متشکرم . دلشوره


پریسا
ساعت12:12---9 آذر 1392
حکایت غریبی است



باران می‌بارد



اما



جز گونه‌های من



جایی خیس نمی‌شود



حق با توست؛



این تابستان



تمامی ندارد...
پاسخ: متشکرم . دلشوره


ريحانه
ساعت10:57---27 آبان 1392
من متن مينويسم اميدوارم به دردتون بخوره.باران كه ميبارد ميروم زير باران حس ميكنم خداوندم چقدر بزرگوار است باز به من محبتش را عطا كرده من باران را اشك نميپندارم از نظر من باران نعمت است .هر قطره اش حياتي دارد.باران كه ميبارد ياد يارم ميافتم طراوت وزيباييش مرا به ياد يار مياندازد
پاسخ: سرکار ریحانه خانم از زحمتی که کشیدید بسیار ممنونم . دلشوره


alli
ساعت20:42---1 آبان 1392
شعر من خوب بود آیا؟
پاسخ: جناب آقای علی آقا از هنرستان باهنر سلام ، قطعا" خوب بوده و انشاالله در ترانه مورد نظر بکار خواهد آمد . متشکرم


مریم
ساعت22:42---27 مهر 1392
سلام ممنون

alli
ساعت13:50---25 مهر 1392
زیره نم نم بارون / خیس شد چشمامون



اشکامونو میشست آب بارون /



تا که یادمون بره گریه هامون
پاسخ: متشکرم علی جان ، ممنون


مریم
ساعت16:49---22 مهر 1392
متاسفانه در زمینه شعر اصلا هیچ تخصصی ندارم فقط شعر آماده را می خونم و لذت می برم
ولی موضوعش خیلی فوق العاده است...

موفق باشید...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 22 مهر 1392برچسب:,

] [ 10:4 ] [ دلشوره ]

[ ]