ابزار منو ثابت

ننگ

در این شهر قافیه ها باختنی است ، دلداده و دلدار هست ولی سوختنی است ، عاشق دلباخته هست ولی سوختنی است ، دیده دلباخته هست ولی سوختنی است ، در این جهان نامردی ها معرفت هست ولی سوختنی است ، در روز سیاه گریه دلباخته ها سوختنی است ، اشکی نیست سرچشمه هر اشکی سوختنی است . دلشوره

 

ای ننگ بر این قافیه باخته / ای ننگ بر این آه دل سوخته

ای ننگ بر این عاشق دلباخته / ای ننگ بر این داغ دل سوخته

ای ننگ بر این دیده دلباخته / ای ننگ بر این درد دل سوخته

ای ننگ بر این جهان نامردی ها / ای ننگ بر این معرفت  سوخته

ای ننگ بر این روز سیاه ، گریه دلباخته / ای ننگ بر این قطره اشک ، که آنهم سوخته

دلشوره ، ای ننگ بر این ثانیه ها

            ای ننگ بر این ثانیه ها

 

 

هرگونه برداشت غیر مجاز از متن فوق بدون اجازه نگارنده پیگرد قانونی در پی خواهد شد . دلشوره

 



نظرات شما عزیزان:

♣MaSiHa♣
ساعت21:22---6 آذر 1392
سلام.....لینک شدی عزیزم



ممنون میشم تو هم منو با این اسم لینک کنی////////



❀❤•ДNtί BѺчsДNtί Ğirłś•❤❀
پاسخ: سلام ، شما لینک شدید . دلشوره


ریحانه
ساعت12:18---1 آذر 1392
سلام استاد.خوبید شرمنده قصد طعنه زدن نداشتم.چشم ÷اکش کردم.استاد لطفا شماهم تو نوشتنش کمکم کنید؟؟/
پاسخ: سلام ، شما به کمک بنده نیازی نداشته حال آنکه مباحث مد نظر سرکار مطلقا" در حیطه تخصصی این بنده حقیر نمیباشد و من هیچ سمت استادی هم ندارم . متشکر از قبول توصیه . دلشوره


ᵔᴥᵔ World Of ℒ❤√ℯ
ساعت10:16---1 آذر 1392
لینکم کن
پاسخ: سلام ، حتما .متشکر از بازدیدتان . دلشوره


مریم
ساعت23:53---30 آبان 1392
سلام آره دیگه گفتم یه یادآوری خاطره بشه بالاخره اولین آهنگ وبلاگم بود...

یادمه شما خودتون طرفدار پروپا قرص این آهنگ بودید...



گفتید آهای آواز خیالی نخون یعنی عوضش کنم؟؟؟
پاسخ: سلام ، اصلا" ، اتفاقا" عالی بود ، بعد هم لطفا به نظرات خصوصی وبتون مراجعه فرمائید . دلشوره


دلگشا
ساعت23:17---30 آبان 1392
ای رفته ز دل ، رفته ز بر ، رفته ز خاطر

بر من منگر تاب نگاه تو ندارم

بر من منگر زانکه به جز تلخی اندوه

در خاطر از آن چشم سیاه تو ندارم…

ای رفته ز دل ، راست بگو !‌ بهر چه امشب

با خاطره ها آمده ای باز به سویم؟

گر آمده ای از پی آن دلبر دلخواه

من او نیم او مرده و من سایه ی اویم..

سیمین بهبهانی


پاسخ: درود به سیمین بهبهانی ، از شما هم متشکرم . دلشوره


ریحانه
ساعت17:10---30 آبان 1392
من کار نمیکنم فعلا امادرآینده معلم یااستاددانشگاه میشم.برای رسیدن به هدفم باید کار کنم.انشاالله اونروز که به هدفم رسیدم باشید وببینید
پاسخ: انشاالله


ریحانه
ساعت17:04---30 آبان 1392
salam man kheili monde ke be sen shoma beresam honoz bitajrobeh hastam mer30az rahnamaeiton ama behem tohin nakonid
پاسخ: پاسخ بطور خصوصی ارسال شد ، مطالعه بفرمائید . دلشوره


نازنین شاعر
ساعت12:16---30 آبان 1392
آهنگ وبت خیلی شاعرانست آفرین به این انتخاب....

وبتم خوبه خوشحالم که شاعری
پاسخ: سلام خانم ، من شما رو لینک کردم ، شما هم محبت کن از طریق وب من خودت رو لینک کن . متشکرم از تعاریفت . دلشوره


ريحانه
ساعت10:29---30 آبان 1392
سلام جناب دلشوره.متني كه نوشتيد نرسيده.اما اگه قبول كنيد شماهم تو نوشتن وبه كمكم كنيد خوشحال ميشم
پاسخ: سلام ، مجددا" برات میفرستم . دلشوره


hasti
ساعت23:09---29 آبان 1392
ممنون که راهنماییم کردی
پاسخ: سلام ، خواهش میکنم


هستی
ساعت22:00---29 آبان 1392
قشنگن.
پاسخ: مرسی متشکرم خانم


=====
ساعت21:49---29 آبان 1392
سلام وب زیبای درید اگه با تبال لینک موافقید خبر بدید
پاسخ: با سلام من در وب شما لینک شدم ، لطف بفرمائید شما هم لینک فرمائید . متشکرم


ريحانه
ساعت17:49---29 آبان 1392
سلام بيايد وبم يه متن نوشتم يه دعوت

دلگشا
ساعت17:06---28 آبان 1392
گفتی غزل بگو چــــه بگویم ؟ مجال کو

شیریـــن من،برای غـــــزل شور و حال کــو

پـــر می زنــــــد دلــــــــم بـــــه هوای غزل، ولی

گیـــــرم هـــــــــــوای پـــر زدنــــــــم هست، بــــال کـو

گیـــرم بــــــه فــــــــــــــال نیـــــــک بگیــــــرم بـــــهار را

چشـــــــــم و دلـــــی بـــرای تـــــماشا و فـــــال کــو

تقویــــــــم چـــــــارفصـــل دلــــم را ورق زدم

آن برگهـای سبـــزِ سرآغــاز ســـــال کو

رفتیم و پرسش دل ما بی جواب مانـــد

حال سـؤال و حوصله قیل و قال کو


پاسخ: سلام بسیار زیباست ، متشکرم از بازدید و شعر قشنگتون . دلشوره


ريحانه
ساعت8:06---28 آبان 1392
زيبا بود قافيه ووزنش به جابود.خسته نباشيد
پاسخ: سلام ، بسیار بسیار متشکرم


مریم
ساعت21:56---27 آبان 1392
خوشحالم که دارای این رکورد شدم...
باعث افتخاره...


مریم
ساعت16:24---27 آبان 1392
سلام واقعا عالی بود...



امیر خسرو
ساعت15:50---27 آبان 1392
سلام اتفاقی به وب شما سر زدم ، واقعا عالیه ، خوشم اومد . تبریک
پاسخ: متشکرم ، فقط آدرس وبت رو برام نگذاشتی امیر خسرو خان


فتانه
ساعت15:36---27 آبان 1392
واقعا ننگ بر این قافیه باخته ، ننگ بر این عاشق دلباخته ، دلشوره تبریک به تو که ننگ را افریدی .@}; -
پاسخ: مرسی فتانه . دلشوره


نگار
ساعت15:27---27 آبان 1392
سلام آقای اسلامی ، بعد از دکلمه بسیار زیبائی که روی وب گذاشتید با انتشار شعر ننگ به معنای واقعی سنگ تمام گذاشتید ، من با افتخار شما را لینک کردم ، انشاالله که مخالفتی ندارید . نگار عاشق وب دلشوره
پاسخ: از بازدیتان متشکرم و خوشحالم که از شعر ننگ خوشتون اومده . دلشوره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:,

] [ 14:40 ] [ دلشوره ]

[ ]