ابزار منو ثابت

ساعت

ای ساعتهای دیواری

ای عقربه های ساعتی

ای ثانیه های لعنتی

کند برو

یواش برو

آدرسی نیست

 مقصدی نیست

آدرس تو یه دایره است

توی اون یه دایره

یه دنیا زندگی

شمارش رسیدن به ته خط

یواش برو ، کند برو ، آهسته برو

تا نرسیم به ته خط

 

 

 

هرگونه برداشت غیر مجاز از متن پیگرد قانونی در پی خواهد داشت . دلشوره



نظرات شما عزیزان:

sona
ساعت15:52---8 آذر 1392


تلخ است ،



همه فکر کنند سرت شلوغ است ،



و تنها خودت بدانی چقدر



تنـــهایی ...
پاسخ: سلام ، خسته نباشید . دلشوره

گل
ساعت19:33---7 آذر 1392
ببین وبت بسیار بیخوده تازه چقد خودتونو میگیرید کپی نکنید مگر فکر کردی مطلبتون زیباست .فکر کنم خیلی دروغگو هم باشید گرجستان ابروی همه رو بردی خودتو به مازندرانی ها نچسبون . تجریش مازندران وبتو میبندم خالی بند . از چالوس
سلام به دوستان خوب خودم همین چند دقیقه پیش نظریه بالا در نظرات خصوصی وبم ثبت شده بود که تصمیم گرفتم در نظرات عمومی وب و در پستی مستقل در صفحه اصلی وب منتشرش کرده و جواب بقول معروف دندان شکنی به این بی دندان بدهم ، پس همگی عزیزانم به بزرگواری خودشان ببخشند چون قبلا" در یک پست مستقل در وبلاگ خواسته بودم که رهایم کنند . ای ابله نادان ، هر تازه کاری در امور وبلاگ میداند که تنظیمات اولیه ثبت شده در برخی از سیستمهای وبلاگدهی مثل لوکس بلاگ قادر به تغییر تنظیمات اولیه نبوده و باید تغییرات مجدد را در پستی دیگر منتشر کرد ، یاد بگیر ، بعد از فسفرهای نداشته مغزت بسوزان . ای ابله نادان ، جرا برای اینکه نادانی خودت را جائی خرج کنی از دیگران مدد میگیری ، جائی گفته ائی خودت را به ما مازندرانی ها نچسبان ، بلانسبت تمام مازندرانیهای عزیز ، محترم و بزرگوار که مدتی در یکی از شهرهای آنان میهمان بودم به توچه مربوطه که من خودم را به کجا میچسبانم ؟ کلانتری ؟ داروغه ائی ؟ فضول محله ائی ؟ مالکی ؟ آخر به تو چه بی مخچه ؟ ای ابله نادان ، من هر چه دلم میخواهدمینویسم و منتشر میکنم ، به تو و فضولانی همچون تو ارتباطی ندارد ، ادعائی کردی که وبت را میبندم ، لعنت بر پدر مادرت اگر نبندی ؟ اگر توان اینگونه کارها را داری ببند ، اگر نبستی آدرس بفرمائید تا برایتان یک ست کامل ماتیک سرخاب بفرستم زحمت کشیده روسری از سر بگیرید ، مفصلا" بزک کرده و حداقل بزک شده به خاله زنک بازیتان ادامه دهید ، این ... خوردن ها به توی نا معلوم الحال نیامده . ای ابله نادان ، بیخود یا باخود بودن مطالب وب نیز به سرکار یا جنابعالی ارتباطی ندارد ، ناراحتی ؟ نخوان ، یا اگر خواندی فشار آمد ، بمیر ، چه باک یک حمار کمتر . ای ابله نادان ، آدمی که جرات ندارد خودش را معرفی کند ! آدرس بگذارد ! اگر مرد است که نامرد شود و روسری بر سر گیرد اگر از نسوان است که خوب حرفی ندارم همانا سکوت کنم برای نسوان که داغش تازه شود . البته باز هم بلانسبت جماعت نسوان فهممیده . دلشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششوره

دلگشا
ساعت14:10---7 آذر 1392
دوست خوبم سلام

خوبی ؟

مشتاق دیدار ...

من با شما چرا باید بازی کنم ؟

من آدرس وبلاگم را تا کنون چند بار برایتان ارسال کردم اما زیاد تعجب برانگیز نیست که مشگل متاسفانه از لوکس بلاگ است .

من بعد از هک شدن وبلاگم در بلاگفا به لوکس بلاگ مراجعه کردم فکر میکردم سایت خوبی است چون امکانات زیادی را اعلام کرده بود اما همه دروغ و واهی بود .

شما در لوکس بلاگ به من سر زده بودید و من شما را لینک کردم .

با توجه به مشکلات پیچیده و عدیده ای که لوکس بلاگ داشت به پرشین آمدم . به شما هم پیشنهاد میدهم سایت را به پرشین بیاورید .

در هر صورت خوشحال میشم ببینمتان .

اگر تمایل داشتید بیشتر از شما مطلع شوم .

www.delgoshaa.persainblog.ir

منتظر حضور گرمتان هستم .پاسخ:سلام ، به آدرس شما مراجعه کردم بلافاصله بعد از کلیک آدرس شما به آدرس زیر لینک مستقیم میگردد که یک سایت انگلیسی است ، نمیدانم ایراد از کجاست ، دلشوره http://freesearchquick.com


دلگشا
ساعت13:59---7 آذر 1392
امروز را مهمـانــم باش ...



به یــک فــنــجـان قــهــوه ی ٺــلــخ



وقٺــش رسیده طـعــمِ دنـیـایٺ را بـدانی !...
پاسخ: سلام باور بفرمائید آدرس شما به یک سایت انگلیسی لینک و مستقیما وارد آدرس فوق میشود . دلشوره


دلگشا
ساعت11:31---6 آذر 1392
مرا ببخش





که ساده بودنم دلت را زد





مرا ببخش





اگر عشق ورزیدنم چشمانت را بست





میروم تا آنان که توانا ترند





تو را به پوچ بودنت برسانند....
پاسخ: ای دلگشای ناشناس ، کیستی ؟ حرف بزن ، دلشوره
پاسخ: ببخشید هیچ آدرسی از شما در دسترس نمیباشد ، لطف کنید بجای بازی کردن زحمت کشیده آدرس خود را عنایت بفرمائید . دلشوره


ريحانه
ساعت9:30---6 آذر 1392
خيلي قشنگ بود
پاسخ: مرسی متشکرم . دلشوره


ريحانه
ساعت9:19---6 آذر 1392
درستشون كردم استاد فقط بعضي هاش درست نشدن.تشكر.نظرات آخر رو كه به نمايش گذاشتيد اگه خواستيد حذفشون كمنيد.تشكر از زحماتتون

مریم
ساعت23:17---5 آذر 1392
ســــلام

مطمئنا وبلاگ "ســــه واحــــد حــــرف" شایسته این همه توجه نیست، هر چه که هست از لطف و مهربانی شماست...

در هر حال خوشحالم که دوستانی مثل شما دارم....


دلگشا
ساعت13:18---5 آذر 1392
ترجیح مــیدهم همــه را غریبــه صـدا کنم.!



تا وقتـی از پشت خنجر میزننـد...



با خودم بگویم...........



بی خیال..!



از غریبــه بیش از ایـن انتظاری نیست...!!
پاسخ: ای غریبه آشنا ، کیستی تو ؟ حرف بزن ، داد بزن ، فریاد بزن ، نام تو چیست بر زبانم ؟ دلشوره


mohadeseh
ساعت21:00---4 آذر 1392
سلام جناب دلشوره از دادن نظرات گرم و صمیمیتون مچکرم.
پاسخ: خانم محدثه ، متشکرم . دلشوره


mohadeseh
ساعت20:31---4 آذر 1392
در شادی من شریک باش ای ساعت / در فکر لباس شیک باش ای ساعت / تعجیل بکن ، دلم برایش تنگ است / کم عاشق تیک و تاک باش ای ساعت

مطالبت قشنگ بودن.موفق باشی
پاسخ: متشکرم . دلشوره


مریم
ساعت19:59---4 آذر 1392
سلام وب قشنگی داری گلم. اگه ب وب منم سر بزنی دیگه خیلی خوشحال میشم

حتما بیا پشیمون نمیشی. منتظرتم

بووووس
پاسخ: سلام خانم ، شما یک مقدار تند حرکت نمیکنید ؟ اونوقت یکی از فانتزیها تون که ماشین پلیسه یکدفعه پیداش میشه میگه بزن کنار و برگه جریمه رو میذاره رووووووووووووووووووووی داشبورد ماشینت ، چشم دخترم میام به دیدن وبت . دلشوره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 4 آذر 1392برچسب:,

] [ 19:9 ] [ دلشوره ]

[ ]