ابزار منو ثابت

سوزش


گل         7
آذر 1392

     19.33

 

گل : ببین وبت بسیار بیخوده تازه چقد خودتونو میگیرید کپی نکنید مگر فکر کردی مطلبتون زیباست .فکر کنم خیلی دروغگو هم باشید گرجستان ابروی همه رو بردی خودتو به مازندرانی ها نچسبون . تجریش مازندران وبتو میبندم خالی بند . از چالوس

سلام به دوستان خوب خودم

همین چند دقیقه پیش نظریه بالا در نظرات خصوصی وبم ثبت شده بود که تصمیم گرفتم در نظرات عمومی وب و در پستی مستقل در صفحه اصلی وب منتشرش کرده و جواب بقول معروف دندان شکنی به این بی دندان بدهم ، پس همگی عزیزانم به بزرگواری خودشان ببخشند چون قبلا" در یک پست مستقل در وبلاگ خواسته بودم که رهایم کنند .

ای ابله نادان ، هر تازه کاری در امور وبلاگ میداند که تنظیمات اولیه ثبت شده در برخی از سیستمهای وبلاگدهی مثل لوکس بلاگ قادر به تغییر تنظیمات اولیه نبوده و باید تغییرات مجدد را در پستی دیگر منتشر کرد ، یاد بگیر ، بعد از فسفرهای نداشته مغزت بسوزان .

ای ابله نادان ، جرا برای اینکه نادانی خودت را جائی خرج کنی از دیگران مدد میگیری ، جائی گفته ائی خودت را به ما مازندرانی ها نچسبان ، بلانسبت  تمام مازندرانیهای عزیز ، محترم و بزرگوار که مدتی در یکی از شهرهای آنان میهمان بودم به توچه مربوطه که من خودم را به کجا میچسبانم ؟ کلانتری ؟ داروغه ائی ؟ فضول محله ائی ؟ مالکی ؟ آخر به تو چه بی مخچه ؟

ای ابله نادان ، من هر چه دلم میخواهدمینویسم و منتشر میکنم ، به تو و فضولانی همچون تو ارتباطی ندارد ، ادعائی کردی که وبت را میبندم ، لعنت بر پدر مادرت اگر نبندی ؟ اگر توان اینگونه کارها را داری ببند ، اگر نبستی آدرس بفرمائید تا برایتان یک ست کامل ماتیک سرخاب بفرستم زحمت کشیده ، مفصلا" بزک کرده و حداقل بزک شده به خاله زنک بازیتان ادامه دهید ، این  ... خوردن ها به توی نا معلوم الحال نیامده .

 ای ابله نادان ، بیخود یا باخود بودن مطالب وب نیز به سرکار یا جنابعالی ارتباطی ندارد ، ناراحتی ؟ نخوان ، یا اگر خواندی فشار آمد ، بمیر ، چه باک یک حمار کمتر .

ای ابله نادان ، آدمی که جرات ندارد خودش را معرفی کند !  آدرس بگذارد ! اگر مرد است که نامرد شود و روسری بر سر گیرد اگر از نسوان است که خوب حرفی ندارم  همانا سکوت کنم برای نسوان که داغش تازه شود . البته باز هم بلانسبت جماعت نسوان فهممیده .

دلشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششوره      



نظرات شما عزیزان:

alli
ساعت16:53---12 آذر 1392
rasti azash beporsin babash kie ?

kheeeeyli narahat shodam . ey kash in dog dame dastam bood behesh migoftam chekhabare ;

(bebakhshid age bi adabi kardam)
پاسخ: باز هم متشکرم . دلشوره


alli
ساعت16:47---12 آذر 1392
salam pedare doostam . kheyli asabani shodam az nazare in yaroo vaghan .shoma ham khodetoono narahat nakonid yekalam behesh begid be ma nemikhori age bokhori fer mikhori
پاسخ: سلام ، مرسی ممنونم علی جان ، دیگه کامنت نذاشته متشکرم . دلشوره


دلگشا
ساعت14:55---9 آذر 1392
سلام دوست خوبم

ممنونم از حضورتان

از وقتی که برای مطالعه وبلاگ خودو دوستانم

گذاشتی سپاس

منتظرت هستم .
پاسخ: سلام ، حتما" . دلشوره


masoud
ساعت13:55---9 آذر 1392
salam man az ahang ke nemishe goft az deklame vebloget khili khosham omad mishe vasam email koni ya esmesho vehem begi khodam dwonloadesh konam mamnon

p.s

emailamo vasat gozashtam
پاسخ: سلام ، اسم دکلمه هم مرگ از علیر ضا اذر ، شما از طریق لینکهای وب دلشوره میتوانید به وبلاگ ایشان مراجعه و تمامی دکلمه ها و متون مربوطه را دانلود کنید ، شما هم اکنون همین دکلمه را روی وبتون نصب فرمودید . دلشوره


دلگشا
ساعت13:07---9 آذر 1392
سردش بود
دلم رابرایش سوزاندم
گرمش که شد باخاکسترش نوشت ...
خداحافظ ...!!!


sona
ساعت11:03---9 آذر 1392
سلام چقدرشو دیگه نمیدونم.ولی بعضی وقتا ادم خیلی احساس تنهایی میکنه انگار دنیا رو سرش خراب شده

ناصر
ساعت19:42---8 آذر 1392
سلام بسیار هم قشنگ و پر محتواست ، حتما" باید پر از چرت و پرت باشه تا بیخود نباشه ؟ برو گمشو بیسواد ، جناب اسلامی من مطالبی رو به ایمیل شما فرستادم لطفا" مطالعه و عنایت فرموده پاسخ دهید ، شرمنده . ناصر

فرنگیس
ساعت13:20---8 آذر 1392
سلام من مدتی است از وبلاگ شما بازدید میکنم و خودم هم وبلاگ ندارم ، نمیدونم منظور ایشون چی بوده یا به چی گیر دادند ، شاید آنقدر کند ذهن هستند که معنی و مفهوم ترانه ها برایشان خارج از درک و فهم بوده ، پررو و بی ادب هم که بودند ، من هم اهل چالوسم ، به ایشون چه ربطی داره که کی کجا زندگی میکنه و اهل کجاست ؟ بهتر بود خیلی واضحتر بهش میگفتید بره گم ششششششششششششششششششششه و خودتون رو ناراحت این بیشعور نکنید . فرنگیس @} ;-
پاسخ: خواهش میکنم . دلشوره


ريحانه
ساعت12:59---8 آذر 1392
سلام ممنون بابت راهنمايي هاتون پدر جان

ريحانه
ساعت12:58---8 آذر 1392
سلام پدر عزيز.اين انسان ها نافهمن ولشون كن مهم نيستن ارزش فكر كردن ندارن .خوب جوابشودادين آفرين.اما ديگه ولش كن ارزش تف انداختن ندارن چه برسه به فكركردن
پاسخ: متشکرم ریحانه . دلشوره


دلگشا
ساعت12:00---8 آذر 1392
سلام دوست خوبم
ممنونم از مطلبتان
یکبار دیگر آدرس میفرستم .
امیدوارم زیارتتان کنم .
http://delgoshaa.persianblog.ir/
ببخشید ظاهرا در نوشین آدرس اشتباهی من مرتکب شده ام .


امیر خسرو
ساعت8:58---8 آذر 1392
سلام ، حرف مفت زدن که خرجی ندارد ، طرف دوزار سواد نوشتن نداره میاد راجع به همچین وبی نظر میذاره ، واقعا" بلانسبت دیگران این نظر دهنده گوساله تشریف داره ، عالی پوزه اش رو بخاک مالیدی

فتانه
ساعت8:54---8 آذر 1392
بیخیال این الاغان

نگار
ساعت8:49---8 آذر 1392
سلام ، آقای اسلامی ، این منتقد ظاهرا" خودشان طبع کارهای خلاقانه را ندارند ، جوابشان را واقعا" دندان شکن دادید ، مرسی احسنت . نگار

مریم
ساعت23:02---7 آذر 1392
گاهی دلم از هر چه آدم است میگیرد...

گاهی دلم دو کلمه حرف مهربانانه میخواهد

نه به شکل دوستت دارم یا نه به شکل بی تو می میرم...

ساده شاید مثل...

دلتنگ نباش فردا روز دیگریست...!!!
پاسخ: بسیار قشنگه ، واقعا" فردا روز دیگریست ، دلشوره


مریم
ساعت23:01---7 آذر 1392

پاسخ: شرمنده میکنی خانم ، دلشوره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 آذر 1392برچسب:,

] [ 21:35 ] [ دلشوره ]

[ ]