ابزار منو ثابت

فرش

زیرپایم فرشی است

صاحبش ، همان مالک فرشی است

این فرش ، هزاران هزار نقشی

این فرش ، هزاران هزار رنگی

این فرش ، برای خود فصلی

هر فصل این فرش ، برای خود رنگی

هر رنگ این فرش ، برای خود رقصی

هر رقص این فرش ، برای خود آهنگی

این فرش ،  با هر نقش و رنگ وهر فصلی

فرش زیر پایم بود

زیرا

فاصله میان پایم تا خاک

فاصله میان من تا خاک

این فرش ، فرش زیر پایم بود

این فرش ، با هر نقش و رنگ وهر فصلی

بار تحملش بسیار

غمی هزاران در دل

غم تلخ من داند

هر نقش این فرش را ، تنها غم من می بافد

هر رنگ این فرش را ، چکه چکه اشک من می سازد

چکه چکه اشکهام ، هر فصل این فرش را می کارد

گره گره های این فرش ، یکجا غمم می داند

به به ، چه فرشی است این فرش

چه فرش پر رمز و رازی است این فرش

فقط از خدای خود خواهم ، وسیله ائی سازد

به هنگام مردنم این فرش ، خاطراتم بسوزاند

به روز خاکسپاریم این فرش

روی خاک گورم باشد 

به روز خاکسپاریم این فرش

روی خاک گورم باشد  .

 

 

 هرگونه برداشت غیرمجاز از متن فوق پیگرد قانونی در پی خواهد داشت . دلشوره

 

 



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت18:30---14 آذر 1392
بوی مهربانی می آید؛


کجا ایستاده ای؟


در مسیر باد؟؟؟


smart-takstar
ساعت15:30---14 آذر 1392
ببینید حجاب و چادری بودن دلیل نمیشه که من اهنگ فرامرز اصلانی نذارم ...
من این اهنگو خودم به شخصه خیلی دوست دارم وگذاشتم تا دیگران هم گوش بدن و لذه ببرن ..


دلگشا
ساعت15:37---13 آذر 1392
هوا گرفته بود ...

باران می بارید...

کودکی آهسته گفت:

خدایاگریه نکن ...

درست میشه... !!!
پاسخ: سلام دوست من . دلشوره


احسان
ساعت11:33---13 آذر 1392
بسیار قشنگه ، اجازه هست با این شعر ، دکلمه یا ترانه کار کنم و براش یه ملودی بسازم ؟
پاسخ: لطفا" از طریق ایمیل در این خصوص صحبت کنیم . دلشوره


ميترا
ساعت0:11---12 آذر 1392
سلامممممممممممممممممممممممم عالييييييييييييييييييييييييييي يي بودددددددددددددددددددددددددددد ددد واقعا لذت بردم
پاسخ: متشکرم . دلشوره


اسماعیلی
ساعت20:52---11 آذر 1392
آقای اسلامی سلام ، به شما تبریک میگم ، شعر زیبائیست ، فقط بنظرم بیشتر برای دکلمه مناسبه تا ترانه . ببخشید
پاسخ: متشکرم . دلشوره


مجید
ساعت20:45---11 آذر 1392
واقعا" با هم همخوانی دارند ، همگون و زیبا
پاسخ: متشکرم . دلشوره


کاردار مجیدی
ساعت20:44---11 آذر 1392
سلام ، زیباست خسته نباشید .
پاسخ: متشکرم . دلشوره


لیلا محمدی
ساعت20:43---11 آذر 1392
سلام واقعا" تا به حال به این موضوع فکر نکرده بودم ، فاصله میان من و خاک یک فرش
پاسخ: متشکرم . دلشوره


مرتضی
ساعت18:10---11 آذر 1392
دکلمه بسیار زیبا ، وب پر محتوا ، قالب قشنگ ، یک مجموعه خوب . مبارک باشد .
پاسخ: متشکرم . دلشوره


مریم جلیلی
ساعت18:09---11 آذر 1392
شدیدا" تحت تاثیر قرار گرفتم ، حال و هوای غریبانه خاص خودش رو داره ، خسته نباشید .
پاسخ: متشکرم . دلشوره


دلگشا
ساعت11:49---11 آذر 1392
دلم دیگر به زندگی گرم نیست ...



می‌گوید : باید کمی به خودت برسی !



اما چگونه ؟



از هر طرف میروم به او می‌رسم ؟!
پاسخ: سلام ، دوست من . دلشوره


ريحانه
ساعت11:14---11 آذر 1392
فوق العاده بود.مفهوم ناشناخته وجالبي داشت
پاسخ: مرسی ریحانه ، متشکرم . دلشوره


نگار
ساعت8:40---11 آذر 1392
تا بحال به این فکر نکرده بودم که فرش زیر پایم فاصله میان من تا زمین است ، جالب بود . نگار
پاسخ: متشکرم نگار . دلشوره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 11 آذر 1392برچسب:,

] [ 8:16 ] [ دلشوره ]

[ ]