ابزار منو ثابت

پوچی

به تمام آنچه خالق هستی آفرید فکر میکنم ، خودکار بدست میگیرم تا با آنچه فکر میکردم ورقی را به سیاه خطی باطله سازم ، حال در مخیله ام به تمام آنچه فکر میکردم مینگرم ، ولی تا دوردستهههههههههههههههههههههههههههههههههها هیچ نمیبینم ، هی هات ، به هیچ فکر میکردم ؟ حال که به هیچ فکر میکردم چه دارم تا ورقم را به خط هائی سیاه باطله اش کنم ؟ هر چه بیشتر در تفکرات خود غرقم ، بیش به پوچی خود میرسم ، به هیچی که تمامش پوچی ، به پوچی که تمامش هیچی و من هیچ  پوچ  ، مرکز این سیاههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههی لایتناهی ام . دلشوره

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ريحانه
ساعت11:25---17 آذر 1392
آها .آخي من وكه عاشق شمالم منم از فرهنگ خيلي از مردم ش خوشم نمياد.اما خوب ديگه طبيعتش را باهيچ جا عوض نميكنم

ريحانه
ساعت10:47---17 آذر 1392
سلام.خوبيد؟به خدا سرعت اينترنت بهشهر خيلي كم بود قصد توهين نداشتم

ريحانه
ساعت10:27---17 آذر 1392
سلام زيبا بو.چند روز شمال بودم نشد سر بزنم.مرسي به يادم بوديد

مریم
ساعت19:56---16 آذر 1392
هیچ اگر سایه پذیرد...

من همان سایه هیچم..!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 16 آذر 1392برچسب:,

] [ 19:37 ] [ دلشوره ]

[ ]