ابزار منو ثابت

نیستش

نیستش
نمی دونم کجاست !
چه می کنه !
ولی می دونم که ندارمش
هیچوقت نخواستم که تورو با چشمات به یاد بیارم
نه نمی خواستم که تورو تو گم ترین آرزوهام ببینم
نمی خواستم که بی تو به دیوارا بگم : هنوزم دوستت دارم .
آخه تو حول و ولای پریشونیه
تورو نداشتن تو گیرو داره :
ای بابا دله تو هیچ ، حال اون خوش ! ” ای بی مروت !
دیگه دلی می مونه ؟
که جونه دله کبوتر بتپه
که با شما از جونه زندگیش بگه ؟
بگه که هنوز زندس ؟
اگه صدا صدای منه
اگه نفس نفسه تو
بزار که اون خوش غیرتاش بدونن که دل
دله بابایی
دیگه دل نیس ، دیگه دل نمیشه
نه دیگه این واسه ما دل نمیشه

 

 

 

دکلمه نیستش از پرویز پرستوئی 

 

 



نظرات شما عزیزان:

تیراهن
ساعت17:29---22 دی 1392
من از این دکلمه خیلی خوشم اومد اگه مخاطبش خاص باشه که بیشتر حال میکنم مثل بعضیها که از طبیعت خوششون میاد

ميترا
ساعت22:47---2 دی 1392

پاسخ: تمام این دستها متعلق به استاد پرستوئی است . دلشوره


شیدا
ساعت18:37---2 دی 1392
خوشششششششم اومد . خیلی
پاسخ: متشکرم ، این سوختن واقعی است . دلشوره


الهه
ساعت18:36---2 دی 1392
آقای آسلامی ، انتخاب خوب باعث میشه که مخاطبهای بیشتری داشته باشید و من بابت انتخاب عالی شما به جنابعالی تبریک میگم . خیلییییییییییییییییی قشنگه
پاسخ: سلام ، متشکرم . دلشوره


ثریا
ساعت18:34---2 دی 1392
سلام ، بسیار زیبا و انتخاب عالی
پاسخ: سلام ، ممنون و متشکر . دلشوره


مریم
ساعت15:51---2 دی 1392
سلام من عاشق این دکلمه پرویز پرستویی هستم فوق العاده هست...



خود دکلمه را که پرویز پرستویی میخونه نزاشتین روی وبلاگتون یا برای من پخش نشده؟
پاسخ: سلام ، احتمالا" سیستم پخش وبلاگ من با شما از لحاظ فلش یا جاوا فرق داره ، کد آهنگ رو براتون فرستادم . دلشوره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 2 دی 1392برچسب:,

] [ 15:37 ] [ دلشوره ]

[ ]